субота, 18 жовтня 2014 р.

День психологічного здоров'я в КДНЗКТ №13 "Берізка"

 З нагоди святкування Всесвітнього дня психологічного здоров'я, в ДНЗ №13 було організовано ряд заходів, а саме проведення протягом дня психологічних ігор та вправ на створення психологічного комфорту дитини у групі:«Веселі колобки», «Подаруй мені посмішку», « Назви сусіда лагідно», «Компліменти», «Мій настрій», «Подарунок другові», проведення годин спілкування, щодо профілактики та зміцнення психологічного здоров’я вихованців .
Організовано  та проведено  семінар «Психолого – педагогічні аспекти збереження психологічного здоров'я дітей дошкільного віку. Підвищення рівня стресостійкості»
В інформаційних  куточках груп  були розміщені корисні поради для батьків, направлені на збереження психологічного здоров'я дітей. 

Стен газета "Психологічне здоров'я"




Немає коментарів:

Дописати коментар