Циклограма роботи
міського методичного об’єднання
шкільних практичних психологів м. Марганця
Місяць
|
Зміст роботи
|
Серпень
|
Виступи практичних психологів на міських МО класних керівників.
|
Вересень
|
Планування роботи психолога, узгодження плану з адміністрацією.
|
Проведення діагностичного мінімуму у 1класі «Вивчення психологічної готовності дітей до навчання у школі».
| |
Проведення консультацій батьків першокласників.
| |
Участь у батьківських зборах 1-х та 5-х класів.
| |
Проведення консультацій педагогів з питань адаптації п’ятикласників у середній ланці.
| |
Жовтень
|
Проведення індивідуальних консультацій педагогів та батьків 1 класу за результатами діагностичного мінімуму.
|
Проведення діагностичного мінімуму у 5 класі. «Діагностика психологічної адаптації у шкільному середовищі».
| |
Проведення діагностичного мінімуму у 10 класі. «Діагностика психологічної адаптації у школі ІІІ ступеня».
| |
Участь у роботі психолого-педагогічних консиліумів 1-х, 5-х та 10-х класів.
| |
Підготовка та проведення психолого-педагогічного семінару на тему: «Психолого-педагогічний супровід учнів в умовах впровадження Нового державного стандарту».
| |
Проведення індивідуальних консультацій педагогів та батьків у період адаптації учнів 5 класу.
| |
Листопад
|
Підготовка та проведення психодіагностичного обстеження учнів з метою визначення «групи ризику».
|
Підготовка рекомендацій для вчителів та батьків щодо роботи з учнями «групи ризику».
| |
Підготовка та проведення психолого-педагогічного консиліуму щодо профілактики девіантної та деліквентної поведінки.
| |
Індивідуальні та групові бесіди з учнями «групи ризику».
| |
Індивідуальні та групові бесіди з учнями щодо профілактики насилля, агресії у шкільному середовищі.
| |
Корекційно-розвивальна робота з учнями 1-х класів.
| |
Грудень
|
Діагностика рівня адаптації учнів 1 класу.
|
Проведення психолого-педагогічного консиліуму 1 класу.
| |
Корекційно-розвивальна робота з учнями 1-х класів.
| |
Профілактична робота щодо протидії торгівлі людьми з учнями 11 класів.
| |
Індивідуальні та групові бесіди з учнями «групи ризику».
| |
Проведення індивідуальних консультацій вчителів та батьків за результатами виявлення учнів «групи ризику».
| |
Підготовка та проведення психолого-педагогічного семінару на тему: «Профілактика ризиків виникнення всіх форм насильства серед дітей та учнівської молоді, визначення причин тривожності та агресивності».
| |
Індивідуальні та групові бесіди з учнями щодо попередження вживання алкоголю, наркотиків, поширення СНІДу та тютюнової залежності.
| |
Проведення батьківських лекторіїв про особливості сімейного виховання.
| |
Січень
|
Проведення діагностичного мінімуму у 8 - 9 класах. Вивчення інтересів та схильностей учнів.
|
Підготовка та проведення просвітницької роботи з питань профорієнтації учнів 8 – 9 класів.
| |
Проведення індивідуальних та групових профконсультацій для учнів та їх батьків.
| |
Проведення індивідуальних консультацій батьків за наслідками визначення рівня адаптації учнів 1 класу.
| |
Підготовка та проведення психолого-педагогічного семінару на тему: «Збереження психічного здоров’я вчителів та учнів».
| |
Лютий
|
Проведення індивідуальних та групових профконсультацій для учнів та їх батьків.
|
Індивідуальні та групові бесіди з учнями «групи ризику».
| |
Діагностика профорієнтаційного напрямку учнів 10 – 11 класів.
| |
Надання психологічної підтримки педпрацівникам у період атестації.
| |
Проведення батьківських лекторіїв щодо збереження психічного здоров’я дітей.
| |
Підготовка та проведення психолого-педагогічного семінару на тему: «Методи та прийоми педагогічної корекції».
| |
Березень
|
Робота з обдарованими.
|
Індивідуальні та групові бесіди з учнями щодо профілактики шкідливих звичок: вживання алкоголю, тютюну та наркотиків.
| |
Індивідуальні та групові бесіди за результатами профорієнтаційної діагностики учнів 10 – 11 класів.
| |
Співпраця з міською ПМПК. Проведення діагностичної роботи з учнями-претендентами на міську ПМПК. Підготовка документації.
| |
Квітень
|
Підготовка та проведення діагностичного мінімуму у 4-х класах: «Вивчення психологічної готовності дітей до навчання у школі ІІ ступеня».
|
Індивідуальні консультації батьків за наслідками діагностичної роботи у 4 класах.
| |
Проведення індивідуальних консультацій педагогів-предметників та класних керівників за наслідками діагностики у 4 класі.
| |
Формування психологічної готовності до ЗНО та державної атестації. 4-ті, 9-ті, 11-ті класи.
| |
Проведення тижня психології.
| |
Підготовка та проведення психолого-педагогічного семінару на тему: «Організація соціально-психологічного супроводу обдарованих учнів за умови взаємодії вчителів, батьків та практичного психолога».
| |
Травень
|
Формування психологічної готовності до ЗНО та державної атестації. 9-ті, 11-ті класи.
|
Проведення консультацій для батьків майбутніх першокласників.
|
2013-2014 н.р.
2012-2013 н.р.
Немає коментарів:
Дописати коментар