Циклограмма


Циклограма роботи
міського методичного об’єднання
шкільних практичних психологів  м. Марганця

Місяць
Зміст роботи
Серпень
Виступи практичних психологів на міських МО класних керівників.
Вересень
Планування роботи психолога, узгодження плану з адміністрацією.

Проведення діагностичного мінімуму у 1класі  «Вивчення психологічної готовності дітей до навчання у школі».

Проведення консультацій батьків першокласників.

Участь у батьківських зборах 1-х та 5-х класів.

Проведення консультацій педагогів з питань адаптації п’ятикласників у середній ланці.
Жовтень
Проведення індивідуальних консультацій педагогів та батьків 1 класу за результатами діагностичного мінімуму.

Проведення діагностичного мінімуму  у 5 класі. «Діагностика психологічної адаптації у шкільному середовищі».

Проведення діагностичного мінімуму  у 10 класі.  «Діагностика психологічної адаптації у школі ІІІ ступеня».

Участь у роботі психолого-педагогічних  консиліумів 1-х,  5-х та 10-х  класів.

Підготовка та проведення психолого-педагогічного семінару на тему:  «Психолого-педагогічний супровід учнів в умовах впровадження Нового державного стандарту».

Проведення індивідуальних консультацій педагогів та батьків у період адаптації учнів 5 класу.
Листопад
Підготовка та проведення психодіагностичного обстеження учнів з метою визначення «групи ризику».

Підготовка рекомендацій для вчителів та батьків щодо роботи з учнями «групи ризику».

Підготовка та проведення психолого-педагогічного консиліуму щодо профілактики девіантної та деліквентної поведінки.

Індивідуальні та групові бесіди з учнями «групи ризику».

Індивідуальні та групові бесіди з учнями щодо профілактики насилля, агресії у шкільному середовищі.

Корекційно-розвивальна робота з учнями 1-х класів.
Грудень
Діагностика рівня адаптації учнів 1 класу.

Проведення психолого-педагогічного консиліуму 1 класу.

Корекційно-розвивальна робота з учнями 1-х класів.

Профілактична робота щодо протидії торгівлі людьми з учнями 11 класів.

Індивідуальні та групові бесіди з учнями «групи ризику».

Проведення індивідуальних консультацій вчителів та батьків за результатами виявлення учнів «групи ризику».

Підготовка та проведення психолого-педагогічного семінару на тему:  «Профілактика  ризиків виникнення всіх форм насильства серед дітей та учнівської молоді, визначення причин тривожності та агресивності».

Індивідуальні та групові бесіди з учнями щодо попередження вживання алкоголю, наркотиків, поширення СНІДу та тютюнової залежності.

Проведення батьківських лекторіїв про особливості сімейного виховання.
Січень
Проведення діагностичного мінімуму  у  8 - 9 класах. Вивчення інтересів та схильностей учнів.

Підготовка та проведення просвітницької роботи з питань профорієнтації учнів 8 – 9 класів.

Проведення індивідуальних та групових профконсультацій  для учнів та їх батьків.

Проведення індивідуальних консультацій батьків за наслідками визначення рівня адаптації учнів 1 класу.

Підготовка та проведення психолого-педагогічного семінару на тему: «Збереження психічного здоров’я вчителів та учнів».
Лютий
Проведення індивідуальних та групових профконсультацій для учнів та їх батьків.

Індивідуальні та групові бесіди з учнями «групи ризику».

Діагностика профорієнтаційного напрямку учнів 10 – 11 класів.

Надання психологічної підтримки педпрацівникам у період атестації.

Проведення батьківських лекторіїв щодо збереження психічного здоров’я дітей.
Підготовка та проведення психолого-педагогічного семінару на тему: «Методи та прийоми педагогічної корекції».
Березень
Робота з обдарованими.

Індивідуальні та групові бесіди з учнями щодо профілактики шкідливих звичок: вживання алкоголю, тютюну та наркотиків.

Індивідуальні та групові бесіди за результатами профорієнтаційної діагностики учнів 10 – 11 класів.

Співпраця з міською ПМПК. Проведення діагностичної роботи з учнями-претендентами на міську ПМПК.  Підготовка документації.
Квітень
Підготовка та проведення діагностичного мінімуму у 4-х класах: «Вивчення психологічної готовності дітей до навчання у школі ІІ ступеня».

Індивідуальні консультації батьків за наслідками діагностичної роботи у 4 класах.

Проведення індивідуальних консультацій педагогів-предметників та класних керівників за наслідками діагностики у 4 класі.

Формування психологічної готовності до ЗНО та державної атестації. 4-ті, 9-ті, 11-ті класи.

Проведення тижня психології.
Підготовка та проведення психолого-педагогічного семінару на тему: «Організація соціально-психологічного супроводу обдарованих учнів за умови взаємодії вчителів, батьків та практичного психолога».
Травень
Формування психологічної готовності до ЗНО та державної атестації. 9-ті, 11-ті класи.
Проведення консультацій для батьків майбутніх першокласників.


2013-2014 н.р.




2012-2013 н.р.

Немає коментарів:

Дописати коментар