пʼятницю, 10 жовтня 2014 р.

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я в ЗОШ №12

     

   10 ЖОВТНЯ 2014 року в ЗОШ №12 були проведені заходи присвячені ВСЕСВІТНЬОМУ ДНЮ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я,  з метою активізації знань освітян про психологічні травми, їх види та особливості перебігу, удосконалення уміння надавати термінову психологічну допомогу дітям та дорослим.

 


Практичним психологом школи були оформлені інформаційні стенди для учнів, батьків та учителів про Всесвітній день  психічного здоров'я.




Розпочався день з єдиного тесту для учнів 1-11 класів “Кольоровий настрій учнів”.






























Не можна не відзначити старання колективу педагогів та учнів початкової школи. 





















 
Родзинкою дня було визнано газету 2 класу, яку прзентувала Головачова І.А. зі своми вихованцями.




З урахуванням рекомендацій класними керівниками були проведені класні години, з метою профілактики та зміцнення психологічного здоров’я.



Учні 5-класу прийняли активну участь в акції: "НЕ ТРИМАЙТЕ ЗЛА, ТРИМАЙТЕ ПОВІТРЯНУ КУЛЬКУ".



Практичним психологом було організовано проведення діагностичного обстеження щодо визначення стану психологічного здоров'я та рівня стресостійкості учасників навчально – виховного процесу.


 
Дуже сподобалася педагогічному колективу вправа "Рефлексія для учителів “Стіна плачу”" Учителі одностайно вирішили залишити плакат до кінця року, а вже потім його урочисто позбутися, залишивши усі негаразди позаду.



 
Під час осінніх канікул заплановано провести єдиний семінар «Психологічне  здоров’я школярів: сутність, проблеми, збереження. Підвищення рівня стресостійкості» з урахуванням рекомендацій. Протягом жовтня-листопада відбудуться заняття батьквського всеобуча щодо профілактики та зміцнення психологічного здоров'я та підвищення рівня стресостійкості.

Немає коментарів:

Дописати коментар