31
січня у СЗШ №9 на засадах співпраці вихователів ГПД та психологічної служби
школи відбувся психологічний практикум для вихователів ГПД. В ході засідання
колеги розглянули:
- фактори впливу
на формування позитивного психологічного клімату в учнівському колективі ГПД;
- умовами
ефективної взаємодії з учнями різних категорій
/особливу увагу було приділено учням з особливими освітніми потребами та учням
облікових категорій/;
- гуманістичний
стиль взаємодії педагога та учнів.
Під
час практичної частини засідання вихователі опрацювали проблемні ситуації,
поділилися власним досвідом розв’язання їх. Пригадали принцип створення
ситуації успіху. Від психолога отримали практичні рекомендації щодо умов
ефективної взаємодії з учнями.
Пам'ятка:
Для
поліпшення психологічного клімату в дитячому колективі відомий американський
психолог Роберт Марзано радить:
-
звертатися до дітей на ім’я;
-
допомагати дітям відчути свою значущість, що вони визнані ними та однолітками;
-
частіше використовувати виховні та методичні можливості гумору;
-
поганий настрій педагога не повинен впливати на дітей;
-
оптимістична настанова, віра в дитину – запорука позитивного психологічного
комфорту в колективі;
-
бути щедрим на похвалу;
-
педагогічний такт – засіб гармонізації спілкування;
-
невимушено розмовляти з учнями про їх інтереси;
-
забезпечувати педагогічну підтримку;
-
зважати на сильні сторони дитини;
- контролювати свої взаємини з «проблемними» дітьми.
Немає коментарів:
Дописати коментар