четвер, 16 травня 2019 р.

ҐЕНДЕРНА РІВНІСТЬ


«Якщо всі дівчата і хлопці знатимуть основи ґендерної рівності, світ стане уважнішим до ґендерних питань…»

Фріда Пінто /актриса та посол Міжнародного плану/ 


           В рамках участі в проекті «Найбільший урок у світі» за запитами класних керівників для учнів 8-9-х класів СЗОШ №9 з метою  згуртування класних колективів та попередження конфліктів на підставі гендерних ознак протягом березня-травня були проведені Години психології (далі ГП) ҐЕНДЕРНА РІВНІСТЬ.

Учні були ознайомлені з поняттям «ґендерна рівність», досліджували причини й наслідки ґендерної нерівності; визначали шляхи підтримки ґендерної рівності. Школярам запропонували згадати момент, коли вони почувалися частиною групи. Чи відчували вони, що група справді їх приймає? Що допомагало так почуватися? І як це — бути поза межами групи або бути виключеним? Як почуватиметься той, кого не приймають?

Далі учні підбирали асоціації до слова дискримінація та ознайомилися із значенням цього терміну.

«Дискримінація — це явище, коли до певної особи або групи осіб ставляться несправедливо. Інколи причиною такого несправедливого ставлення є вік, стать, релігія або раса людини».

Переглянули відео Міжнародного плану «Бо я дівчина — і я дам собі раду».

Після перегляду учні відповідали на наступні запитання:

ü  Якою, на Вашу думку, є головна ідея фільму?

ü  Назвіть три з восьми проблем, з якими стикнулася героїня фільму.

ü  Як, на думку дівчинки, вона могла впоратися з цими проблемами?

ü  Фільм присвячено  впливу ґендерної дискримінації на дівчат. Проте чи вважаєте ви, що хлопці теж можуть страждати від ґендерної дискримінації? Чи питання ґендерної рівності є болючим лише для дівчат і жінок?

ü  Яку роль можуть відігравати чоловіки і хлопці в подоланні ґендерної нерівності?

Отже, протягом ГП школярі проаналізували наслідки дискримінації з власного досвіду. Провели мозковий штурм на тему ґендерної дискримінації, та зробили висновок як вона може призвести до ґендерної нерівності. Поділились думками стосовно того, що означає бути хлопцем/дівчиною в нашому суспільстві. Та отримали творче домашнє завдання на літо: за бажанням написати есе на тему «Чи можуть наші уявлення про ґендер змінюватися? Як ми можемо сприяти таким змінам?»

Немає коментарів:

Дописати коментар