середу, 9 жовтня 2019 р.

День психічного здоров’я у МСШ №2

На изображении может находиться: 14 человек, люди улыбаются, люди стоят
У 2019 році  Всесвітній день психічного здоров’я присвячено пропаганді психічного здоров'я та профілактиці самогубств.  У першу  п'ятниця жовтня відзначають Всесвітній день посмішки, в який нас закликають вкрай позитивно впливати на наш з вами настрій. Всі ми, різні люди. Щоб домогтися гарного настрою, для кожного з нас, принаймні, необхідно щось особливе. Давайте просто посміхнемося.  Девізом свята стала фраза: «Зроби добру справу. Допоможи хоча б одній людині усміхнутися». У Марганецькій спеціалізованній школі І-ІІІ ступені №2 до  Всесвітнього  дня психічного здоров'я була оформлена фотозона, галерея “Щасливе обличчя”,   проведена психологічна акція – «Обійму за посмішку» та  єдині класні години:

- у  5-11 класах:  «Позитивне мислення та вчинки запорука  відмінного психічного здоров’я»;
- у  1-4 класах: «Світ позитивних та негативних емоцій».  
На изображении может находиться: 1 человек, сидит
На изображении может находиться: один или несколько человек




Немає коментарів:

Дописати коментар