Все частіше ми зустрічаємо
повідомлення в пресі, по радіо, на телебаченні про зникнення дітей, про
пограбування квартир, про хуліганські напади. Така загострена кримінальна
обстановка вимагає загострення почуття небезпеки, моральної готовності
протистояти злочинцям не тільки в дорослих, але й в дітей.
Життя повне несподіванок, а часом
небезпеки. Тому треба бути хоробрим, але й обачним. Слід надіятись на дорослих,
на міліцію, але й самому вміти постояти за себе. У першу чергу, старатись не
потрапляти в небезпечні ситуації, а коли вже потрапив – знати як себе поводити.
Одним
із напрямів психологічного супроводу НВП є формування психологічно безпечного
освітнього середовища, що має на меті: попередження виникнення негативних явищ
в учнівському середовищі та формування позитивного мікроклімату у шкільному колективі.
21
вересня 2015 року у ЗОШ №9 було проведено ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ для дівчат у
формі ВІДВЕРТОГО ДІАЛОГУ на тему: «Як не стати жертвою злочинця».
В
ході практикуму були використані елементи арт-терапії. Налаштуватися на роботу допомогла
вправа з асоціативними картками.
Учениці поділилися своїми асоціаціями на тему «Злочин,
злочинність, жертва». В діагностичному блоці була використана проективна
методика «Барашек в бутылке». В теоретичній частині дівчаткам були надані
практичні рекомендації «Як не стати жертвою злочинця» та «Вчимося говорити «Ні!»».
Завершила практикум вправа «Для себе я зробила висновок…»
Немає коментарів:
Дописати коментар