09 вересня нам базі ЗОШ №9 відбулося засідання МО вихователів ГПД. На засідання було запрошено психолога школи.
Виховний простір групи продовженого дня - безмежний простір. Поле
діяльності тут не має меж, чітко окреслених рамок. Творчий підхід грамотного
педагога дозволяє створити в другій половині дня такі умови, щоб діти молодшого
шкільного віку отримали можливість виразити себе, пізнати навколишній світ і
отримали досвід позитивного спілкування.
Знайомство з метафоричними асоціативними картками |
Ірина Геннадіївна познайомила вихователів ГПД з метафоричними асоціативними картками та прийомами роботи з ними. З метою налаштування на плідну співпрацю та створення позитивного психологічного клімату на засіданні була проведена вправа "Віддзеркалення", в ході якої педагоги поділилися своїми асоціаціями щодо досягнень, складнощів організації НВП у ГПД.
В ході мозкового штурму ЗРОБИЛИ ВИСНОВКИ:
Кожна дитина - це індивідуальність, кожен це ключова фігура
виховного простору. Тільки особистісно орієнтований підхід до виховання буде
сприяти розвитку особистості дитини.
Головне завдання педагога - це створення
атмосфери взаєморозуміння, взаємовиручки, поваги і любові, що є основою
комфорту, затишку, спокою, самореалізації особистості кожної дитини.
Розглянути орієнтовну модель
СПІВПРАЦІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ШКОЛИ З ВИХОВАТЕЛЕМ ГПД.
Завершила психологічний практикум рефлексійна вправа "Мені сподобалося..." В ході якої учасники засідання поділилися своїми враженнями щодо запропонованої моделі співпраці з психологом.
Немає коментарів:
Дописати коментар