середу, 8 квітня 2015 р.

Психолого-педагогічний семінар у ЗОШ №7

Яким буде нове покоління, а значить і майбутнє України, багато в чому залежить від вчителя, від того, як він виховує своїх учнів і якими в підсумку вони стануть. Сучасна парадигма виховання, орієнтована на гуманістичне бачення педагогічного процесу, на усвідомлену увагу до особистості як найвищої цінності передбачає вміння педагога працювати над розвитком особистості дитини.
Педагог-професіонал багато може зробити на шляху розвитку позитивної Я-концепції дитини, хоча, звичайно, шлях цей довгий і важкий. Розуміючи необхідність розвитку позитивної Я-концепції, маючи набір методів, спрямованих на становлення зростаючої людини, можна зробити реальні кроки на шляху формування особистості.

8 квітня 2015 року у ЗОШ № 7 відбувся єдиний психолого-педагогічний семінар: "Формування позитивної Я-конепції, як основи самореалізації особистості"


Життя доводить, що Ви ніколи не можете
бути краще своєї думки про себе.
Р. Ентоні (америк. психолог, психотерапевт)

В ході семінару педагоги були ознайомлені  з поняттям «Я - концепція», структурними компонентами цього поняття,  виховним значенням Я-концепції в професійній діяльності вчителя.


Вчителям презентували притчі :"Все в твоїх руках", "Про матеріальність думок" та мотивуюче відео "Барашек", щоб акцентувати увагу на значенні позитивного мислення.


                 



















В ході інтерактивної роботи з педагогами були використані вправи "Шкала самосприйняття" та "Хто я", з метою самоаналізу та визначення власної Я-концепції учасників. 

     



Наприкінці семінару вчителям порекомендували РЕЦЕПТ ПРИГОТУВАННЯ ХОРОШОГО УРОКУ:


СКОРИСТАЙТЕСЯ ЦИМ РЕЦЕПТОМ І ВИ )))

Кількість інгредієнтів - на ваш розсуд. Для того, щоб надати гостроту заняттю, додайте в нього трішки безрозсудності. А тепер долийте любові до дітей і збийте все енергійними рухами.
 Поставте ваше блюдо на вогонь дитячих сердець. Прикрасьте родзинками посмішок і гілочками радості. Перед тим як подати сервіруйте заняття професіоналізмом педагога. Слідуйте чітко за рецептом, і все у вас вийде!
Смачного, шановані колеги! Апетиту до педагогічної праці і творчості!












Немає коментарів:

Дописати коментар