четвер, 23 квітня 2015 р.

ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ для вчителів школи ППД

23 КВІТНЯ на базі Марганецької гімназії відбулося чергове засідання школи ППД  вчителів початкових класів міста. 



 


  На засідання були запрошені представники ДДО та практичний психолог ЗОШ №12, Тюріна І.Г.


      Досягнення мети сучасної освіти пов'язане з особистісним потенціалом педагога, його загальною та професійною культурою, без яких неможливе вирішення наявних проблем навчання та виховання відповідно до нових освітніх парадигм. Сучасному педагогові необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін умов життя. А це можливо лише за умови високого рівня професійної компетентності, наявності розвинених професійних здібностей.
      Вчитель, який працює з сучасними дітьми, мусить мати не лише високий рівень ерудиції і професійної майстерності, він повинен бути готовим до постійної самоосвіти й самовдосконалення; також повинен бути захопленим і таким, що вміє захоплювати, гнучким у поведінці і готовим до перегляду власних поглядів та мати високий творчий потенціал. 




Виходячи з цього, Ірина Геннадіївна учасникам засідання запропонувала виконати тест "Креативність, творчий потенціал педагога". 
Відповідно до результатів тестування, наші педагоги мають достатній та високий рівень креативності, необхідні якості , які допомагають їм творити, шукати нові ідеї та рішення. 




Присутнім сподобалися афоризми, підібрані для емоційного налаштування.
                  
                                      




З інтересом педагоги прослухали ПРИТЧУ:

"Засумували вчителі, не можуть знайти шлях до Сердець своїх учнів, щоб сіяти в них насіння добра.
— Можливо, врятує Мудрість? — сказали вони. І знайшли Мудреця, який сидів у печері.
— О Мудрецю, — почали благати вони, — вкажи нам шлях до сердець наших учнів, щоб сіяти в них зерна добра, інакше покоління стає жорстоким!
Сказав їм Мудрець:
— Дам вам шлях до сердець ваших учнів, але віддайте мені натомість «дар» ваш!
Учителі перезирнулися: якого «дару» від них вимагає Мудрець?
Тоді Мудрець сказав:
— Якщо в когось є роздратування, дай мені роздратування. Якщо в когось є гнів,
дай мені гнів. Якщо в когось є жорстокість, дай мені жорстокість. Якщо в когось є грубість, дай мені грубість. Якщо в когось є сумнів, дай мені сумнів. Якщо в когось є злість, дай мені злість. Якщо в когось є страх, дай мені страх. А якщо дасте пригорщу дурних звичок, я прийму й ці запилені брязкальця. Але не забудьте, чого вартий той, хто відніме одного разу подароване.
Отже, я прийняв увесь бруд вашого Серця, і воно стало чистим. А вам відкриваю Мудрість: Шляхом до Серця учня є чисте Серце вчителя!"






















ШАНОВНІ КОЛЕГИ, ПАМ'ЯТАЙТЕ Й ВИ, ЩО "Шляхом до Серця учня є чисте Серце вчителя!"

З повагою, Ірина Геннадіївна

Немає коментарів:

Дописати коментар