понеділок, 12 жовтня 2015 р.

День психологічного здоров я в ЗОШ № 11 практичний психолог Машко А.С.

День психологічного здоров`я 

09.10.2015 року, в Марганецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів № 11 відбулось свято психологічного здоров я. 
Були проведені класні години:
1-4 клас – «Ти не один»
5-8 клас – «Який Я»
9-10 класи – «Місто мого життя»
Метою сьогоднішнього дня було сприяти формуванню позитивної самооцінки й усвідомлення унікальності особистості кожної людини та стимулювання громадської активності.


Був проведений психолого-педагогічний семінар: «Психолого –педагогічні проблеми соціалізації особистості в умовах демократизації суспільства: етапи, види, педагогічні стратегії». Метою цього семінару було ознайомити учасників із соціально-педагогічною проблемою, виробити стратегії соціалізації особистості в умовах освітнього простору.  




















Малюнки дітей спільні колажі.



Спортивне змагання між учнями третіх класів "Я один не можу, а разом переможем"







Немає коментарів:

Дописати коментар