понеділок, 26 жовтня 2015 р.

Всесвітній день психічного здоров'я в Марганецькій гімназії .

23.10.2015 року в Марганецькій  гімназії відбулися заходи з нагоди  Всесвітнього дня психічного здоровя Плануючи заходи, шкільний психолог Діденко Аліна Вікторівна ставила собі за мету подарувати учасникам свята позитивні емоції, адже саме завдяки їм людина відчуває себе щасливою.

     Ранок розпочався психологічною акцією "Для тебе", яка підвищила емоційний стан  дітей:

 Були проведені класні години:
ü    1-4 клас – «Ти не один»
ü    5-8 клас – «Який Я»
ü  9-10 класи – «Місто мого життя»
ü     11 кл. «Я через 10 років»

На великій перерві учні школи взяли участь в акції "Рука до руки"


Підсумком проведення Всесвітнього дня психологічного здоров’я став  психолого-педагоічний семінар : «Психолого-педагогічні проблеми соціалізації особистості в умовах демократизації суспільства: етапи, види, педагогічні стратегії».

Немає коментарів:

Дописати коментар