середу, 14 жовтня 2015 р.

Всесвітній день психічного здоров'я у ЗОШ №1

Відзначати Всесвітній день психічного здоров'я у нашій школі стає вже доброю традицією. Адже психічне здоров'я - це набагато більше ніж просто відсутність психічних захворювань. Психічне зоров'я - це все те, що ми всі бажаємо  мати, причому незалежно від того, чи знаємо ми всі що це таке. Коли ми говоримо про щастя, душевний спокій, радість або задоволенність, ми говоримо про психічне здоров'я.
 9 жовтня був особливим днем, тому, що саме цього дня у нашій школі відбулися заходи з нагоди Всесвітнього дня психічного здоров'я. Плануючи заходи, шкільний психолог Перепьолкіна Яна Станіславівна, ставила собі за мету подарувати учасникам свята позитивні емоції, адже саме завдяки їм людина відчуває себе щасливою.
Розпочався день психологічною акцією "Для тебе":

Були проведені класні години для учнів 1 - 11 класів на тему "Соціалізація":






На великих перервах учні школи взяли участь в акції "Рука до руки":


Завдяки злагодженій роботі педагогічного колективу у заходах взяли участь всі учні нашої школи.
Закінчився день психологічним семінаром "Психолого-педагогічні проблеми соціалізації особистості в умовах демократизації суспільства: єтапи, види, педагогічні стратегії":


Немає коментарів:

Дописати коментар