Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі,
не має ніякої цінності. Кожен із нас приходить у життя
з природженою здатністю жити щасливо й успішно.
А ми повинні збагатити цю здатність знаннями і навичками,
які допомогли б нам її реалізувати якомога ефективніше.
Р.Т.Кіосакі
Сучасний світ стрімко розвивається та змінюється.
Темпи та масштаби цих змін несумісні з
попередніми століттями. Реальність сучасного життя ставить людину в невизначену
ситуацію, коли немає і неможе бути готового рішення, прийнятого на основі
засвоєнних готових знань, умінь та навичок. Сучасна людина повинна вирішувати
кожну життєву ситуацію як творчу, самостійно приймати рішення і нести за них
відповідальність. Але готовність до творчості і відповідальності не виникає
сама по собі, а складається в умовах активної соціалізації особистості. Тому
соціалізація – є обов’язковою
складовою педагогічної реальності.
9 ЖОВТНЯ у ЗОШ №9 були проведені заходи присвячені Всесвітньому дню психічного здоров'я, з метою розвитку професійної компетентності освітян та підвищення статусу працівників психологічної служби загальноосвітніх навчальних закладів.
Розпочався день хвилею позитиву, а саме, психологічною акцією "ДЛЯ ТЕБЕ". З ранку учениці 5-х класів зустрічали вчителів, учнів та їх батьків щірими посмішками і словами: "Я дарую тобі..." та пропонували лотерею. Якщо випало "тепло" - дарували обійми, якщо "сонечко" - цукерку "Жук", якщо "посмішка" - посміхалися, якщо "мрія" - дарували хвилину на бажання, якщо "щастя" - малювали смайлик)
Далі в усіх класах були проведені класні години:
1-4 клас. Тема: «Ти не один», з метою надання ефективної підтримки в період адаптації та профілактики дезадаптації, формування адекватної самооцінки, розвитку згуртованості колективу.
5-8 клас.Тема: «Який Я», з метою формування позитивної самооцінки й усвідомлення унікальності особистості кожної людини.
9-10 клас. Тема:«Місто мого життя», з метою набуття досвіду ефективної взаємодії у вирішенні колективних завдань, стимулювання громадської активності як основи саморозвитку.
11 клас. Тема:«Я через 10-ть років”, з метою розвитку орієнтації на майбутнє.
Опісля класних годин стартувала психологічна акція "Рука до руки"
Мета акції: вчити учнів толерантно ставитися один до одного, бачити підтримку від навколишніх; підвищувати самооцінку; виховувати емпатію.
Усі класи були запрошені на урочисту лінійку та презентацію своїх колажів.
В дружній товариській атмосфері зігрілися під святковий флеш-моб)
Потім учні 5-11 класів отримали практичні рекомендації по зміцненню здоров'я завдяки вправам з елементами психойоги та сміхотерапії.
Протягом дня працював консультаційний пункт, усі учасники НВП ознайомлювалися з корисною інформацією та рекомендаціями завдяки ІНФОРМАЦІЙНИМ БЮЛЕТЕНЯМ та БРОШУРАМ, розробленими творчою групою МО практичних психологів міста.
Завершив день ЄДИНИЙ СЕМІНАР: «Психолого-педагогічні проблеми соціалізації особистості в умовах демократизації суспільства: етапи, види, педагогічні стратегії»
В ході семінару педагоги були ознайомлені із соціалізацією, як соціально-педагогічною
проблемою, під час практичних вправ переконалися в необхідності змін в системі освіти, виробили стратегії
соціалізації особистості в умовах освітнього простору.
|
Шкільне життя повинне бути активним. Цю активність
учням забезпечує участь в дитячих організаціях, шкільному самоврядуванні,
колективних творчіх справах, різноманітних шкільних об’єднаннях, волонтерському
русі, гуртках, пошукової, наукової, проектної діяльності. Найкращій соціальний
досвід приходить під час керівництва. Школі потрібно дати можливість отримати
цей досвід кожному учню. Потрібна готовність до громадянської активності, без
якої неможливий подальший розвиток нашої держави.
Считали: все дело в строе,
И переменили строй, И стали беднее втрое И злее, само собой. Считали: все дело в цели, И хоть изменили цель, Она, как была доселе,- За тридевятью земель. |
Считали: все дело в средствах,
Когда же дошли до средств, Прибавилось повсеместно Мошенничества и зверств. Меняли шило на мыло И собственность на права, А необходимо было Себя поменять сперва.
Владимир Корнилов
|
Немає коментарів:
Дописати коментар